Divatban az élményajándékok

Az élményajándékok divatját éljük, és pszichológusok meg is állapították, hogy ezek jobban erősítik a személyek közötti kötődéseket, mint egy tárgyi ajándék. Egy edzőtermi bérlet, egy mozijegyutalvány, egy wellness-hétvége, egy búvártanfolyamra való befizetés tartósabb érzelmeket kelt, mint egy könyv, egy póló, egy desszert vagy egy porcelánváza, legyen az bármilyen értékes is.
Azt gondoljuk, hogy ahhoz, hogy jól tudjunk ajándékot választani, egy kicsit bele kell helyezkednünk a másik ember személyiségébe. Ugyanakkor a kutatások azt mutatják, hogy nagyobb hatást fejtenek ki azok az ajándékok, amelyek valamilyen módon az adó fél személyiségét tükrözik.
Régi szokás az ajándékozás
Az ajándékozás ősi szokás, nagyon régóta hozzátartozik a családi, baráti és üzleti kapcsolatok ápolásához. A különféle szabadidős programok, utazások, éttermi vacsorák, főzőtanfolyamok és hasonlók azonban csak pár éve kapcsolódnak széleskörűen az ajándék fogalmához. Kétféle típusa van az efféle élményeknek: az egyik, amikor csak a megajándékozott részesül az élményben, neki szól az utalvány, egyszemélyes a program. A másik, amikor az adó és a kapó fél együtt élvezi a részvételt valamilyen érdekes programon, és közös lesz az élmény, ez különösen párkapcsolatban illetve szülő-gyermek viszonylatban jellemző. A közös időtöltés is ajándék rohanó világunkban, és az ajándékozó ilyenkor önmagának is örömet és élményt szerez.
Katalógusból is lehet választani
Hihetetlenül széles az élményajándékok kínálata, katalógusokat is összeállítottak a választáshoz. Aquajogging edzés, játékmackó-készítő tanfolyam, tűzzsonglőrködés, sárkányhajós evezés, elektrofitness, jégvitorlázás, quad-túra, és még sokáig sorolhatnánk a különleges lehetőségeket.